Egyre több az ismerkedős platform napjainkban, azonban a legtöbb csak online időtöltésre és csevegésre ösztönöz, így tényleges kapcsolatok és találkozók ritkán születnek. Egy magyar fiatalokból álló cég ezen szeretett volna változtatni és saját fejlesztésű applikációját a lányok randizási és társkeresőhasználati igényeit felmérve tervezte meg.
A Moment társkereső ötlete Rigó Gergő fejéből pattant ki végzős közgázos hallgatóként. A fiatalember meggyőződése volt, hogy az embereknek szüksége van egy olyan appra, amivel megtalálhatják azt, aki a közvetlen közelükben van vagy volt valamikor a nap folyamán, akár csak elsétáltak egymás mellett, de a szituáció nem volt adott az ismerkedésre.
A Moment csapata négyszáz nőt szólított le előzetes egyeztetés nélkül az utcán, majd félig strukturált interjút készítettek velük. A fontos kérdések fixek voltak, ezen kívül pedig mindig a helyzet hozta az új ötleteket, amire még kíváncsiak voltak.
A közvélemény-kutatás talán egyik legérdekesebb megállapítása, hogy a megkérdezett nők 80 százaléka még aznap találkozna valakivel, ha egyezik az érdeklődési körük és szimpatikusak egymásnak. Kiderült az is, hogy a nők számára a közös érdeklődési kör legalább olyan fontossággal bír, mint a kinézet, és azt várják el a férfiaktól, hogy kezdeményezzenek, legyenek aktívak a társkeresés folyamán.
A tanulmányból nőtte ki magát a Moment, az átstrukturálást követően az app fő funkciója a GO lett. Ezzel már olyan egyszerű egy randit összehozni, mintha szupererőnk lenne a társkeresésben, ráadásul egy teljesen ingyenes felületről van szó.
Az ötletgazda szerint azoknak találták ki a Momentet, akivel előfordult már, hogy összefutott valakivel, akivel szívesen megismerkedett volna, de valamilyen oknál fogva erre nem volt lehetősége. A hiánypótló alkalmazás gyakorlatilag egy második esélyt teremt a randira.
Forrás: ridikul.hu